بسته بندی لوازم منزل در نیاوران تهران را از شرکت باربری و اتوبار تهران هانی بار بخواهید. ما به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران، تاکنون توانسته ایم در زمینه باربری نیاوران به خوبی در خدمت همشهریان محترم باشیم. 

از قدیم گفته اند که کار را باید به کاردان بسپارید. نظر ما هم همین است. بسته بندی یکی از مهمترین اموری است که در هنگام اثاث کشی و حمل بار اهمیت بسزایی در زمینه محافظت از لوازم با ارزش در اسباب کشی دارد. چرا که در صورت بسته بندی اشتباه و ضعیف ممکن است وسایل و لوازم هنگام جابجایی آسیب ببینند و دچار شکستگی، خراش و یا افتادن خط بر روی سطح آنها شوند. این مسئله به ویژه در مورد وسایل گرانبها و قیمتی و یا یادگاری های خانوادگی اهمیت بیشتری دارد. (مانند ظروف کریستال، تابلوهای نفیس، بشقاب های تزئینی، فرش و قالی های گرانبهای قدیمی و...)

امروزه بسته بندی صحیح و درست لوازم منزل در باربری اهمیت زیادی دارد. نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان نیز افرادی که در زمینه خدمات اتوبار و اثاث کشی مهارت و تجربه دارند، همواره تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای روز و همچنین بکارگیری مهارت های خود این کار را به بهترین نحو ممکن انجام بدهند. (برای مثال استفاده از بهترین جعبه و کارتن اسباب کشی و یا استفاده از لوازمی مانند وسیله Hand Truck در باربری

همکاران ما در شرکت اتوبار تهران هانی بار نیز به نوبه خود در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا با استفاده از بهترین پرسنل (از جمله کارگران حمل بار) وهمچنین وسایل و لوازم باربری از نوع درجه یک و استاندارد در خدمت شما باشند. 

بسته بندی منزل در باربری نیاوران

لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست و با خیال راحت می توانید وسایل و لوازم منزل خود را پیش از اسباب کشی و خدمات اتوبار نیاوران به ما بسپارید. همانطور که اشاره کردیم، همکاران ما از لوازم درجه یک و مناسبی جهت بسته بندی لوازم شما استفاده می کنند که به شرح زیر هستند:

کارتن های چند لایه مخصوص اثاث کشی و حمل بار 
استرچ رپ (نوار پلاستیکی مقاومی که به دور اشیاء و وسایل پیچیده می شود)
بابل رپ (نوعی پوشش و لایه ای از نایلون حبابدار که به دور لوازم پیچیده می شود و به عنوان ضد ضربه عمل می کند)
چسب زن 
لیبل جهت مشخص کردن محتویات کارتن ها
انواع پوشال و محافظ لوازم شکستنی

لوازمی که بسته بندی می شوند:

کلیه لوازم شما در زمان ارائه خدمات باربری نیاوران و سایر مناطق زیر مجموعه باربری شمال تهران، بسته بندی و سپس به محل مورد نظر شما حمل می شوند. لوازمی مانند: 

حمل گاوصندوق
لوازم آشپزخانه
لوازم خانگی و یا صوتی تصویری (تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو و...)
کلیه لوازم شکستنی
یادگاری ها و اشیاء قدیمی
لوازم موسیقی
بسته بندی جهیزیه عروس
وسایل اتاق خواب ها
تخت خواب، میز و صندلی، کمد، کتاب و مجلات، کتابخانه ها و...
سیسمونی کودک

در نهایت به شما قول می دهیم که امور بسته بندی لوازم شما در باربری نیاوران تهران همانند بسیاری از نقاط دیگر به خوبی و با کیفیت عالی انجام خواهد شد. جهت خدمات اتوبار نیاوران با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید.