اگر به دنبال خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت در منطقه زعفرانیه هستید، با خیال راحت با ما تماس بگیرید. بسته بندی در حقیقت نه تنها در خدمات اتوبار زعفرانیه نقش مهم و پررنگی را ایفا می کند بلکه از دیدگاه مشتریان ما شامل افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی نیز مهم است. چرا که آنها انتظار دارند که کارکنان شرکت خدمات اسباب کشی که با آن قرارداد بسته اند، با کیفیت بالا و با رعایت احتیاط کامل اقدام به بسته بندی و حمل بار کنند. 

در حالت کلی همانطور که می دانید هر چه بسته بندی صحیح تر، بهتر و با استفاده از وسایل با کیفیت تر و بهتری صورت گرفته باشد، طبیعتا در هنگام حمل اثاثیه منزل و شرکت با خیال راحت می توان جعبه و کارتن های اسباب کشی (که در آنها اسباب و اثاثیه قرار داده شده) را جابجا و اقدام به حمل و نقل آنها کرد. 

مسئله وارد شدن هر گونه خسارت به اموال و دارایی های منزل و یا شرکتها و موسسات مالی، اداری، تجاری و غیره که قصد اثاث کشی و جابجایی بار خود را دارند (حمل بار به شهرستان و یا حمل بار تهران) مسئله ای مهم است که باید به دقت در نظر گرفته شود و به همین منظور باید شرایط مناسبی جهت اسباب کشی و انتقال وسایل و لوازم فراهم شود. شرایطی از جمله:

استفاده از پرسنل مناسب، افرادی کارکشته و دلسوز و حرفه ای (شامل کارگر باربری و راننده)
بکارگیری و انتخاب ماشین حمل بار و باربری مناسب (اعم از خودروهای باری سبک، نیمه سنگین و یا سنگین) 
بسته بندی اثاثیه و لوازم بصورت حرفه ای و درست
در نظر گرفتن شرایط (مانند وضعیت جاده و راه ها و یا تعداد کارتن های مورد نیاز، اسباب کشی برای افراد مسن و...) 
سرویس دهی در زمان مناسب

همانطور که مشاهده کردید، در واقع بسته بندی نیز یکی از این شرایط و ویژگی هاست. نکته ای مهم که شرکتهای اتوبار تهران تلاش می کنند در زمینه کیفیت آن پیشرو باشند و عالی عمل کنند. 

بسته بندی وسایل و اثاثیه در زعفرانیه

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل:

اسباب و اثاث منزل شما توسط همکاران ما در منزل شما (که از شعبه باربری شمال تهران به مکان شما در زعفرانیه اعزام می شوند) بصورت کاملا استاندارد آماده حمل و نقل می شوند. به این منظور باید با استفاده از لوازمی مانند این موارد بسته بندی صورت گیرد:

کارتن بسته بندی پنج لایه
بابل رپ و استرچ رپ مقاوم و ضد ضربه
دستگاه های چسب زن دستی از نوع حرفه ای
برچسب جهت مشخص کردن محتویات کارتن ها 

ضمنا کلیه لوازم منزل از لوازم آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب و یا لوازم ورزشی، دستگاه ها و آلات موسیقی، گل و گیاه و سایر موارد منزل شما به دقت بسته بندی و آماده جابجایی می شوند. 

بسته بندی لوازم اداری در زعفرانیه

بسته بندی وسایل اداره و شرکت:

هنگامی که شرکتهای باربری تهران، قصد ارائه خدمات اسباب کشی اداره ها و شرکتها را دارند، باید نکاتی مشابه بسته بندی منزل را در این زمینه رعایت کنند. در واقع بسیاری از اصول پایه ای این امر در هر دو حالت یکسان است. برای مثال: جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی، حمل و جابجایی گاوصندوق، بسته بندی و انتقال لوازم آشپزخانه، جابجایی گیاهان آپارتمانی در اسباب کشی، بسته بندی لوستر و سایر لوازم روشنایی و موارد دیگر. 

اما یکی از نکات مهم توجه به لوازم اداری و تجهیزات و دارایی های شرکتها، فروشگاه ها، موسسات، دفاتر خدماتی و یا آموزشی فرهنگی و بطور خلاصه مراکز مختلف مالی، اداری و یا خدماتی است. در این گونه مراکز برخی از دارایی ها و اموال آن مجموعه (اعم از دولتی و یا خصوصی) اهمیت دوچندانی دارند و مدیران این نهادها به هیچ وجه تمایل ندارند که خدای نکرده شاهد بروز کوچکترین آسیب و یا خسارتی شوند از جمله:

گم شدن وسایل، مدارک و دارایی های شرکت و یا سازمان
شکستن و یا خراش افتادن بر روی بدنه وسایل و دستگاه های حساس 
آسیب رسیدن به در و دیوار هنگام بسته بندی و یا حمل وسایل سنگین 

هر یک از چنین اتفاقاتی می تواند منجر به بروز خسارت های گاه جبران ناپذیری به مجموعه مورد نظر می شود. البته شرکتهای اتوبار تهران در برابر چنین اتفاقاتی مسئول هستند و در صورتی که بیمه باربری برای مشتریان صادر شده باشد، در نهایت خسارت خود را دریافت خواهند کرد. 

 شرکت اتوبار تهران هانی بار با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل در باربری زعفرانیه و سایر مناطق شمال تهران با بهترین کیفیت می تواند پاسخگوی نیازهای شما همشهریان گرامی باشد. کافی است با ما تماس بگیرید.