اگر به دنبال ارائه دهندگان خدمات باربری در محدوده یافت آباد تهران هستید و یا قصد رزرو خدمات باربری یافت آباد را دارید می توانید با شرکت باربری تهران هانی بار تماس بگیرید. ما بهترین خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه باربری غرب تهران را به شما همشهریان گرامی ارائه خواهیم داد.


کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند جهت نیاز به خدمات اثاث کشی از قبیل بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان با خاور، کامیون و سایر ماشین های حمل بار، خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران و... با شعبه اتوبار غرب تهران شرکت هانی بار تماس بگیرند. ما کلیه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت در محدوده یافت آباد تهران را با کیفیت مناسب برای شما انجام می دهیم به طوری که خیال شما را از بابت اثاث کشی و حمل بار راحت آسوده شود.


اهمیت خدمات باربری در محدوده یافت آباد:

اگر شما در یافت آباد تهران دارای منزل، فروشگاه، موسسه، شرکت، دفاتر خدماتی و غیره هستید جهت اسباب کشی می توانید با شرکت باربری تهران هانی بار شعبه غرب تماس بگیرید. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و ارسال بار از این محدوده برای شما انجام می شود.


یافت آباد امروزه یکی از مهمترین محله های تهران است. به ویژه وجود بازار مبل که در سطح ایران بسیار معروف بوده و اجناس این بازار امروزه بسیار پرطرفدار هستند. بر همین اساس ارائه خدمات باربری تهران در این محدوده و یا انجام حمل بار به شهرستان پر اهمیت می باشد. در حال حاضر این منطقه بخشی از منطقه 18 شهرداری تهران است.


یافت آباد تاریخچه ای طولانی و سرگذشتی جالب دارد. بطوری که گفته می شود از زمان های قدیم منطقه ای روستایی بوده که در آن کشاورزی و دامپروری صورت می گرفته ولی افزایش جمعیت و رونق اقتصادی آن به ابتدای سلسله قاجاریه باز می گردد زمانی که به دستور آقا محمد خان قاجار، بسیاری از اعضای خاندان زند که از بستگاه لطفعلی خان و یا کریمخان زند بودند، از شهر ملایر و نقاط دیگر به مناطق و یا شهرهای مختلفی در ایران تبعید شدند. یکی از این مناطق یافت آباد بود که ملایری های تبیعد شده نقش مهمی در آبادی آن ایفا کردند و تا مدت ها خاندان زند و بازماندگان آنها در این منطقه سکونت داشتند و به مرور زمان، موجب رونق یافت آباد تهران شدند.

باربری یافت آباد


بعد ها از دهه 1330 خورشیدی با تاسیس چندین کارخانه و مراکز تولیدی و با گسترش فضای شهری و امکانات مختلف منطقه یافت آباد توسعه زیادی پیدا کرد تا جایی که امروزه از یافت آباد به عنوان مرکز بازار مبل تهران و دکوراسیون نام برده می شود.


به همین دلیل امروزه یافت آباد یکی از مناطق پرتردد غرب تهران است و بسیاری از افرادی که قصد خرید لوازم دکوراسیون منزل و یا شرکت خود از جمله مبلمان را دارند به بازار معروف آن مراجعه می کنند. از این رو امروزه منطقه یافت آباد اهمیت زیادی در امور باربری تهران و حمل بار به شهرستان دارد. به همین جهت شرکت های باربری تهران تلاش می کنند تا به بهترین شکل خدمات اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم را ارائه کنند.


خدمات ارائه شده در باربری یافت آباد:

خدمات باربری یافت آباد در مجموعه باربری تهران هانی بار شامل کلیه خدماتی است که اهالی محترم این منطقه جهت اثاث کشی و حمل بار تهران به آنها نیاز دارند. خدماتی از جمله:

✔ ارائه کلیه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه به وسیله کارگران زبده و امکانات به روز

✔ استفاده از بهترین خودرو های باربری جهت حمل بار درون شهری و یا حمل بار به شهرستان

✔ استفاده از بهترین لوازم بسته بندی اثاثیه و وسایل از جمله جعبه و کارتن های اسباب کشی چند لایه، نایلون و ضربه گیر و غیره.

✔ سرویس دهی مناسب در تمام طول سال به شهروندان محترم منطقه یافت آباد در باربری غرب تهران

✔ ارائه خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران با دارا بودن نگهبانان شبانه روزی به منظور حفظ و مراقبت از اسباب و اثاثیه

✔ ارائه خدمات بارنامه و بیمه باربری

✔ حمل بار به شهرستان با کامیون، خاور، وانت و...


حمل بار به شهرستان از محدوده یافت آباد

یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط کلیه شرکت های باربری تهران، ارائه خدمات حمل بار به شهرستان می باشد. ما در این مجموعه با در اختیار داشتن رانندگان مجرب و آشنا به کلیه مسیر های درون شهری و برون شهری و همچنین استفاده از بهترین مدل های خودروهای باربری قادر به ارائه امور حمل بار به شهرستان با وانت، کامیون و یا حتی خاور خواهیم بود. بر اساس نوع بسته بندی و حمل اثاثیه که توسط کارکنان مجرب مجموعه انجام می شود، می توانید با خیالی آسوده اسباب و اثاثیه خود را جهت حمل بار به شهرستان به باربری تهران هانی بار سپرده حتی اگر شهر مقصد فاصله بسیار زیادی از تهران و محدوده یافت آباد داشته باشد.


به این ترتیب کلیه خدماتی که در حیطه باربری یافت آباد تهران مورد نیاز شما است به بهترین شکل ممکن توسط تیم باربری تهران هانی بار به شما ارائه خواهد شد. بسته بندی و حمل اثاثیه در اتوبار غرب تهران شرکت هانی بار تخصص ما در این مجموعه می باشد. کافی است که نگرانی را از خودتان دور کنید و جهت اسباب کشی و حمل بار با همکاران ما در شعبه باربری غرب تهران تماس بگیرید. شرکت اتوبار تهران هانی بار در خدمت شما می باشد.